חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

“הלוואי שהייתה לי המוטיבציה שלך לקום ככה מוקדם בבוקר ולעשות פעילות גופנית”.. אתן כותבות לי.

מבינה אתכן.

התרגלנו לחשוב שמוטיבציה וכוח רצון הם האחראים להצלחה ואם אין לנו אותם אז זו הסיבה שאנחנו לא מצליחים.

אבל ספר חדש שנקרא ״כוח רצון״ מוכיח אחרת. הדברים שבאמת גורמים לנו לעשות שינוי ארוך טווח הם יצירת הרגלים חדשים ויצירת סביבה תומכת.

אנשים שעושים שינוי ומתמידים בו, לא בונים על מוטיבציה אלא על זיהוי הרגלים שמכשילים אותם – רוצים לקום מוקדם אבל הולכים לישון מאוד מאוד מאוחר כי ככה הם רגילים, החלפתם בהרגלים מקדמים, ובוחרים בהדרגה ללכת לישון מוקדם יותר. מבחינתי לקום מוקדם זה הרגל שקיבעתי.

אני לא מנהלת בכלל דיאלוג שדורש מוטיבציה בדיוק כמו שלא אנהל דיאלוג לגבי צחצוח שיניים 🤷🏻‍♀️ למתבונן מבחוץ זה אולי נראה כמו מוטיבציה, אבל תאמינו לי המוטיבציה לא דפקה לי בדלת יום אחד ואמרה ״נעים מאוד מעכשיו אגרום לך לרוץ״.

אף אחד לא הקים אותי מהספה, אני יצרתי פעולות קטנות שהובילו לשינוי.
שינוי לא יכול להתרחש מעצמו. נכון, זה קשה – להתמודד עם מגדל ענק של הרגלים ונוחות, אבל לגמרי אפשרי. זוכרות את הטיפים שלי לשינוי בהרגלי התזונה?

מי שעברה את הקורס שלי “החיים שאת רוצה“, יודעת היטב – לשים על השולחן ולהנגיש את כל הדברים הבריאים, מוגשים יפה ואת כל הדברים שמזיקים לנו

לא להניח באופן נגיש או אפילו להוציא בכלל מהבית. אפשר לקחת את זה למקומות נוספים – רוצה חשק להתחיל לרוץ?

שימי ליד הדלת את נעלי הריצה שתוכלי לראות אותם כל הזמן. גם את בגדי הריצה – תוציאי מהארון ושימי מול הפנים יחד עם איזה משפט השראה או תמונה.

כל הרגל קטן וטוב שנתמיד בו לאורך זמן יוביל אותנו למקום חדש ולהרגשה חדשה.

מה את אומרת, יש מצב שתתחילי ליישם משהו מהדברים עוד היום? ❤

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן